miercuri, 5 septembrie 2007

Summer Jam 07 (ziua 1)




Summer Jam 07. Nu prea e summer tinand cont ca a fost pe 1-2 septembrie, dar hei...ce conteaza? Un festival de doua zile dedicat in totalitate Hip Hopului. Un "event"(trendy nu?) organizat de Hades Records, in mare parte Kombat.
Sa incepem cu inceputul. In prima zi, de la 8:30, urma sa aiba loc concursul de street ball cu care se deschide summerjamul. Nu am dormit acea noapte deoarece stiam ca o sa-l ratez. La 7 am plecat de acasa pentru a ajunge pe stadionul lia manoliu, acolo, la amfiteatrul Mihai Eminescu urma sa inceapa concertul (pe la ora 13). Credeam ca si street ballul era acolo;gresit. Era in politehnica, dar eu nu vazusem asta. Am stat pana la ora 13 in fata amifiteatrului(pe care l-am gasit foarte greu), cand a iesit un batran ce-mi spuse ca din cauza ploii concertul se amanase. Am dat cateva telefoane si am aflat ca se mutase in club Session fix langa nic. La mine in cartier.La ora 17. Am ratat basketul dar era ok. Gandul ca puteam sa intru si sa ies de la concert cand vroiam si sa ajung acasa in 5 minute ma relaxa.
La 5 eram acolo, destul de gol. Multa lume afara, putina inauntru. Club Session este clubul lui Bitza(un club in care a investit 400.000 de euro, unde apa costa 70 de mii si unde nu exista seara hip hop ). Am asistat la proba de sunet si chiar cand ma pregateam sa ies afara ma intalnesc cu un cunoscut. A avut loc si un battle(obosit) in care aforic a castigat pe nedrept nu doar odata ci de doua ori.In accea seara au cantat:Cast, Zombie THC, Kazi Ploae, U.S.M., Funktastics, Bitza, R.A.N. - S(primul concert in Bucuresti de peste 10 ani) din artistii romani. Din afara au venit Cesar Comanche (un tip de care nu auzisem, de o modestie iesita din comun si o prestatie live izbitoare) si Main-Eventul serii : R.A. THE RUGGED MAN. Concertul a fost incredibil. Am fost in primul rand de la scena cantand impreuna cu cei de sus, am facut pogo, am stat cu multi dintre artistii mei preferati la discutii si chiar am facut poze cu Rugged si Cesar Comanche. Punctul culminant al serii a fost din punctul meu de vedere atunci cand R.A. The Rugged Man(cunoscut peste tot in lume ca fiind sarit de pe fix) a coborat in public si a cerut putina dragoste. Show me some love.
Am ajuns acasa la 5 dimineata...trebuia sa dorm putin si sa ma trezesc in timp pentru a fii la 10 la Politehnica, unde se desfasura competitia de football din cadrul summerjamului.

Niciun comentariu: