vineri, 7 septembrie 2007

Summer Jam 07 (ziua 2)




Ok revenim... ziua 1 s-a dus. Incepe a 2-a. E 8 dimineata. Ma trezesc imi dau cu apa pe fata, ma imbrac si-mi fac o cafea.O beau linistit. E 9. M-am miscat foarte incet; pentru mine e rapid dar oricum, nu viteza mea va intereseaza.Nu ca v-ar interesa articolu' asta, dar am chef sa scriu si am chef sa vi-l bag pe gat.Revenim. Trebuia sa fiu la politehnica la 10. Era obligatoriu sa nu intarzii(sau cel putin asa fusesem amenintat). Am ajuns la zece 9:45 si vazand ca nu a ajuns nimeni din cei cu care trebuia sa ma vad, am decis s-o iau singur la terenul de fotbal. Era ocupat de niste manelari care s-au certat cu kombat(organizatorul).In cele din urma au aparut si baietii. Echipa pe care am venit eu s-o sustin a pierdut din prima. Urma sa aflu mai tarziu ca au pierdut in fata campionilor. Berceni Boy(nicidecum boys. 6 erau berceni boi). Nu conta eu am ramas pana la ora 5 cand a plecat toata lumea. A fost ok, nu m-am plictisit. Am jucat basket, am facut misto de oameni si am vazut cateva meciuri destul de bune.


Am ajuns acasa si am stat vro 3 ore. La 8 :05 eram in fata clubului. Am urcat, amdat biletul, mi-a pus stampila, dar canta USM asa ca am decis ca linistea de afara este mai muzicala decat ei. Stateam pe trepte afara si asteptam sa se schimbe trupa. M-am intalnit cu Tony. Am asteptat putin si am urcat iar. Nimic diferit in acea seara fata de cea precedenta cu exceptia faptului ca am fost pana pe 13 septembrie pentru o sticla de apa si o cola. Era singurul non-stop din zona. Au cantat Katana, UsM, Ad Literam, Nimeni Altu, Cedry2k cu Dj Paul, Da Hood, K'n'Fusion, Dj Flip and Prozack Turner,La Familia si Defari. Hmmm.... chestii speciale..... Defari a rupt, am facut poza cu el iar Puya si-a dat jos pantaloni nu mai stiu exact de ce. Tot el si-a batut joc de o fata:


P:Imi spui tu mie ca daca ti-as da 5000 de euro, n-ai poza in playboy?


F: Nu.


P: De ce minti?


Tot fata accea pudica a urcat la indemnul lui Puya pe scena si a inceput sa-si miste...spatele....pe-acolo.


Am plecat pe la 4, obosit rau. Urmatoarele cateva zile s-a "continuat" summer jammul pe forumul hadesrecords unde lumea se tot lua de organizatori pe tot felul de motive care mai de care mai cretine.